The Unpaixtable blogger award!

Γεια σας κορίτσια μου,πριν μερικές μέρες η πολύ γλυκιά Lusy από το blog Just Another Beauty Victim μου έδωσε το πολύ έξυπνο και διασκεδαστικό βραβείο το Unpaixtable blogger award την οποία ευχαριστώ πάρα πολύ.Ήρθε λοιπόν η σειρά μου να απαντήσω στις ερωτήσεις και να βραβεύσω με την σειρά τα blog που επέλεξα.

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Κανόνες:

Στην αρχή της ανάρτησης να αναφέρεις ποιος σε βράβευσε και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.

Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.

Οι έξι ερωτήσεις είναι ίδιες ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.

Πρότεινε 5 άτομα για το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog τους.

Και μη ξεχνάς! Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε σύνδεσμο προς την ανάρτηση
( http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) και όταν το κάνεις κάνε ένα shoutout στο all4blogs για να σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες.

Ερωτήσεις!

1) Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Με λένε Κλεοπάτρα, μένω στην Χαλκίδα, είμαι Τοξότης με ωροσκόπο Σκορπιό,Beauty Blogger.

2)Ποιο είναι το motto του blog σου ;
Η ομορφιά είναι μέσα μας.

3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι ποιο θα ήταν και γιατί?
Ψάξε το δαχτυλίδι,γιατί συνέχεια είμαστε στο ψάξιμο...

4)Όταν γίνω διάσημη Blogger θα...

Κάνω blogging γιατί με ξεκουράζει, με χαλαρώνει και κατά ένα μέρος καλύπτει το δημιουργικό κομμάτι του εαυτού μου δεν με απασχολεί η διασημότητα, αλλά αν έρθει καλώς να ΄ρθει, εγώ θα το απολαμβάνω...... ;) !

5)Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου
Είμαστε ότι τρώμε ήταν η δεύτερη ανάρτηση μου,μια μεγάλη αλήθεια αλλά με την μικρότερη επισκεψιμότητα επισημαίνω ότι είναι μια από τις αγαπημένες μου αναρτήσεις.

6) Ποια κατηγορία blog θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-Ο-σφαίρα και γιατί;

Πιστεύω στην πολυφωνία,δεν θέλω ν΄αφανίσω κανένα γιατί είμαι ειρηνικό άτομο ο τελικός αποδέκτης είναι ο αναγνώστης κι αυτός αποφασίζει!

Η ερώτηση της Lusy

7)Ποια ήταν η αφορμή για να καταλάβεις ότι θέλεις να ξεκινήσεις το δικό σου blog?
Δεν υπήρξε αφορμή,στην αρχή ήταν η περιέργεια να ασχοληθώ με το διαδίκτυο και να φτιάξω κάτι που να έχει την δική μου σφραγίδα, όλα τα βήματα που ακολούθησα με οδήγησαν εδώ, την συνέχεια την ξέρετε..

Η δική μου ερώτηση για τις blogger που θα δώσω το βραβείο είναι:

Ποια στοιχεία θεωρείτε ότι πρέπει να έχει ένα επιτυχημένο blog;

Δίνω το βραβείο






Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε μαγικά & υπέροχα!

Πολλά φιλιά

Κλεό

Share:

6 σχόλια :

  1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ πολύ...

    Θα το ετοιμάσω σύντομα κι εγώ...Συγχαρητήρια και σε σένα

    Φιλάκια πολλά
    Chadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο!πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαριτήρια για το βραβειάκι :) Συνέχισε να απολαμβάνεις το blogging και να βάζεις τη δικιά σου σφραγίδα. ;) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Το έχω πάρει ήδη, πρόσθεσα και το δικό σου blog, απάντησα και στην δική σου ερώτηση, μπορείς να το δεις εδώ http://beautyeverymoment.blogspot.gr/2013/10/1-2-3-anpaixtable.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ όλες για τα υπέροχα σχόλια σας,είστε όλες υπέροχες!
    Φιλάκια ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes